Странице

среда, 26. јун 2019.

Оковани

Заветовао се на трпљење оног дана кад је оковао домали прст. На радне дане чији се почетак слива у крај на исти начин на који тече вода на поквареној чесми: споро, бучно, убитачно.
Све то због гладних уста која је тек требало да се роде, проплачу, пропричају.
На кравати коју је сваког дана све нервозније везивао увећавао се чвор.  Изгледао је углађено за свет који у животу ни ципеле  није угланцао. Комшије су га увек гласно поздрављале и потајно се дивиле његовом беспрекорном изгледу. Обавештавали су га уредно о сваком квару у згради, деловао је као човек који све може да реши. Али њему већ одавно ништа не иде. Радно време му не тече, већ мили и требало би га мерити посебним сатом који се носи око врата. Дављеничка справа која откуцава погубљење свега онога што си могао, а због обавеза ниси урадио. Сати на реци, излежавање поред ње док се буди, јутрања кафа код драгог кафеџије.
Торба пуна непотписаних папира вукла га је бесно на састанке са незнацима. А њему се тако остајало у постељи са њом. Лице које га је целу ноћ љубило, спавало је неупрљано мислима о новом дану. Срећница није имала никакав посао за стално, осим да га воли за цео живот свој.

1 коментар:

  1. Поново се осећам тако благословено у свом браку након што је др Хало вратио мог мужа који се развео са мном на добре две године. Ја сам Мартинс Бенедита по имену из Београда, Србија. Иако имам уста по целом телу, неће бити довољно да се захвалим др Халоу за његову помоћ у мом животу. Мој муж се раздвојио са мном две године и без њега сам био у боловима и агонији. Дакле, свуда сам тражио помоћ, али ништа није успело док нисам мислио на др Халоа кога сам контактирао на мрежи. Објаснила сам му своју ситуацију и он је обећао да ће ми се муж јавити у року од три дана колико ми срце још куца за њега. Веровала сам у њега и он ми је припремио чаролију и муж ме је позвао тачно када је рекао др Хало. Молио се и рекао да му требам назад и сада поново живимо срећно последње две године. Сви који читају мој чланак којима је потребна помоћ треба да га контактирају. Е-пошта: дрхало111@гмаил.цом или Вхатсапп/Вибер +22999924583. Срећно 👍

    ОдговориИзбриши